♥

Direktlänk till inlägg 11 april 2012

photoshop

Av Peppe - 11 april 2012 18:13

Vem ska få photoshop?


Gissa?

Jag förstår att dethär är svårt.

Det kan ju vara vem som helst i hela universum.

Hela världen.

Men det är såhär.

Att det är ju.

.................

PELLE SVANSLÖS


Nä, men jag tror du har förstått att det är dendär tolvåriga ( Jag skriver alltid att jag är tolv., fast jag är elva, av en reflex liksom, men jag fylle rju tolv i pr så ja)  tjejen med ljust hår som sitter framför datorn och skriver, med andra ord jag. Men erkänn att min humor är grym, va?


Men jag ska få det :DDDDDD Tack så jättemycket pappa    Efter att ha tjatat lite och så, så ska jag få det. Och gissa om jag är glad! Jag är skitglad ewe

För då kan jag göra alla foton dubbelt så fina. Jag ska liksom inte bara ha det för att rita på fotona och hålla på, utan för att göra fotorna finare, i ljuset och så liksom.

Men jag kan bara få det när vi kommer hem, för det tar typ 3 dagar med vårat nätverk här uppe, och mitt tålamod finns typ inte för det. Så jag får det på måndag, typ, jag vet inte, MEN JAG SKA FÅ DET.

Alltså inte dendär dyra för typ 7000, det finns ju många erbjudanden som gör att man får det mycket billigare.


Så nu har jag nördat fotobloggar, varit lite smått ledsen för att laddaren till kameran är borta, åkt skidor fram till tre med kompisar (Det blev äntligen sol :D), längtat efter att fota, ätit pizza och haft det mysigt   Men imorrn åker vi hem, själva för första gången med flyg, så möter mamma upp oss hemma :D

Kram på er   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peppe - 18 augusti 2012 14:10

En egendesignad alemacka hos http://keela.se/2012/august/tavling-personlig-almanacka.html#comment, skulle verkligen vara sjuuuukt roligt att vinna! Kraaam         ...

Av Peppe - 16 augusti 2012 08:57

Jaa, där är min outfit. Tröja, lindex. Hörlurar, teknikmagasinet. Grejen som jag har runt halsen, danmark. Strumpbyxor, hm typ. Nu sitter jag på bussen med vakna med the voice i öronen, på måndag tror jag det börjar på tv, då kommer jag sitta och tit...

Av Peppe - 13 augusti 2012 15:16

Ni borde kolla in Dendär tjejens grymma blogg, http://dahlisabel.bloggplatsen.se/. Hon har börjat blogga på bloggplatsen, efter att ha bloggar på blogg.se. Just nu så finns det bara ett inlägg, men de andra kommer bli grymma! Så kolla den nuuuu! http...

Av Peppe - 13 augusti 2012 14:40

Ja, det provade jag idag. Jag var sugen på dip dye, och provade därför hårmascara, eftersom jag ville se hur det blev, och det försvinner efter en tvätt. Så jag gick upp till kicks och köpte en rosa hårmascara :D Den var rätt svår att sätta på så att...

Av Peppe - 13 augusti 2012 14:26

Ja, hej igen :) Jag slutade blogga här, fast sa inte det, och började blogga på blogg.se. Och det funkade jättebra tills appen började mobba mig. Och eftersom jag mest bloggade från mobilen så bloggade jag typ aldrig. Men nu, när bloggplatsens app ha...

Presentation


Det här är min blogg, om min vardag, foto, mina tankar och musik. Jag hoppas verkligen du vill läsa den, och kanske komentera. Men det är upp till dig om du vill läsa den eller inte, om du läser den så enjoy! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Headers på beställning!

  Vill du ha en header? Jag gör headers i photoshop, pixlr och picasa, och jag gär efter hur du vill ha de! Skicka bara ett mail till Tjabbatjenahej@gmail.com

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards