♥

Alla inlägg under maj 2012

Av Peppe - 14 maj 2012 07:00

Juni har en jättefin blogg med bra uppdatering som jag tycker ni ska kolla :D

 junikarlsson.bloggplatsen.se <------ Där hittar ni den!

(Jag kunde nte klistra in någon bild, hehe, men man kan ju alltid låtsas att det är en bild här)

Av Peppe - 14 maj 2012 07:00

Juni har en jättefin blogg med bra uppdatering som jag tycker ni ska kolla :D

 junikarlsson.bloggplatsen.se <------ Där hittar ni den!

(Jag kunde nte klistra in någon bild, hehe, men man kan ju alltid låtsas att det är en bild här)

Av Peppe - 13 maj 2012 11:05

Jag skulle bli sjukt glad om ni röstade på den, eller de, och hoppas ni tycker de är fina.


http://www.shoestyle.se/styleyourshoe/?obj=VrHhEWH3U9ml4vcMoR22srxeyFeGavZvdhQf4XYLU9wNtNXVcM

LK


 




http://www.shoestyle.se/styleyourshoe/?obj=VrHhEWH3U9ml4vcMoR22srxeyFeGavZvdhQf4XYLU9wNtNXVcM

LK


 


Kram!


Länken funkar inte, men om du söker på Peppe så komemr de fram :D


Av Peppe - 13 maj 2012 11:03

Dag 1- Beskriv din framtid som du vill ha den.

Dag 2- En resa som du aldrig kommer glömma.

Dag 3- 3 sanningar om dig själv.

Dag 4- det du har på dig idag.

Dag 5- Roligaste skämtet du vet.

Dag 6- De första sakerna som du gör när du kommer hem från skolan.

Dag 7- en nytaget bild

Dag 8- En låt som alltid får dig glad.

Dag 9- några bloggar du läser.

Dag 10- Ett ställe som du trivs på.



Jag ska gå ut skolan med bra betyg, jag ska ta skolan på allvar och lära mig så mycket som möjligt och få bra betyg. Det är mitt mål i skolan. Med betygen så ska jag söka till juornalistlinjen, eller den kanske heter samhäll eller något, men ja, ni fattar. För jag älskar att skriva, och just nu är det min dröm att blio journalist.
På något sätt så ska jag bo i London ett år, hos en värdfamilj och gå i skolan där, jag vet inte riktigt när, men det är väl där i gymnasiet. Det vill jag göra med min kompis, bästa kompis. För dte gjorde min mamma, fast i u.s.a, och jag vill så gärna göra det. Jag ska åka hem på loven till min familj, för annars skulle jag inte överleva ewe Efter det så vill jag kunna få ett bra jobb, som journalist. Så vill jag träffa någon jag älskar och som älskar mig tillbaka, och leva mitt liv med honom. Jag får barn, kille eller tjej spelar ingen roll. Två barn, så de får syskon. Om det blir en tjej så ska hon hete Luna, och en kille Adrian. De ska få en lika bra uppväxt som jag har fått, och må bra och bli lyckliga. Ja.


Det blev inte jättebra, men ja:D


 

weheartit

Av Peppe - 13 maj 2012 10:59

Jag har inte skrivit på evigheter, sorry for that.


Nu är det söndag och imorrn är det skola igen. Man vill ju ha kvar helgen men jag gillar skolan och min klass sådet är inte direkt så att världen går under idag. Igår så stod jag och några andra i min klass och sålde kakor, kaffe, saft, korv och hamburgare i en park till vår klassresa, i regnet. Men dte gick bra, även om det inte var det finaste väder, och vi hade det jätteroligt!


Fast lite stör det en när solen skiner idag ewe


Och på torsdag och fredag är vi lediga, jättecoolt, jag vet. Kristerhimlesfärdshelgen :D


Veckan efter å har vi en liten dag i våran skola, där alla klasser har egna stationer och sen är det som en liten talangjakt för de som vill vara med fast alla vinner. Jag ska dansa med min kompis och längtar jättemycket :D Fast så kommer jagn på att folk alltis har gått omkring i klänning,shortst den dagen (Det har variit varmt) och därför så måste dte vara varmt då, har jag bestämmt.


Eftersom jag typ aldrig skriver så tänkte jag köra med en såndär dag-lista, det kanske får mig att skriva mer. För jag vill liksom skriva mer men ja, jag vet inte riktigt várför jag inte gör det.


Så nu ska jag göa en sån lista.


Dag 1- Beskriv din framtid som du vill ha den.
Dag 2- En resa som du aldrig kommer glömma.

Dag 3- 3 sanningar om dig själv.

Dag 4- det du har på dig idag.

Dag 5- Roligaste skämtet du vet.
Dag 6- De första sakerna som du gör när du kommer hem från skolan.
Dag 7- en nytaget bild

Dag 8- En låt som alltid får dig glad.
Dag 9- några bloggar du läser.
Dag 10- Ett ställe som du trivs på.


Hehe, det blev bara tio dagar. Jag har gjort listan själv, så om någon vill använda den så vill jag bara attt du frågar och då får du säkert, och sen skriver att det är jag som gjort den och länkar till min blogg.


Kram!


 

weheartit

Av Peppe - 13 maj 2012 10:55

:D

Presentation


Det här är min blogg, om min vardag, foto, mina tankar och musik. Jag hoppas verkligen du vill läsa den, och kanske komentera. Men det är upp till dig om du vill läsa den eller inte, om du läser den så enjoy! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Headers på beställning!

  Vill du ha en header? Jag gör headers i photoshop, pixlr och picasa, och jag gär efter hur du vill ha de! Skicka bara ett mail till Tjabbatjenahej@gmail.com

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards