♥

Direktlänk till inlägg 12 juni 2012

Imorrn-skolavslutning!

Av Peppe - 12 juni 2012 20:11

Jao (Gud, jag får sluta säga det)


Imorrn är det skolavslutning! Och nu ska jag inte prata om det dåliga med den, utan det bra :D Kkäaderna ewe

Man har ju nästan alltid vitt på skolavslutningen, eller ljusa färger. Jag ska kära på en viot klänning som slutar lite nedanför knäna, har som lite spetsmänster och komemr från hm :D Jag tror jag kör med några enkla örhängen, ska m¨la naglarna ljusrosa och kanske ett armband, svarta balerinaskor :) Kan kanske lägga upp en bild på det. Dethär är typ första g¨ngen jag bloggar om mode, kommer nog göra det då och då, när jag känner för det c: Kram!


 

Min egengjorda julkallender med mentos, som jag gjorde av tensticksaskar opch tidningar :D

 
 
Neha

Neha

13 juni 2012 00:53

Snygg juh:D

http://Nehaexponerar.blogg.se

Peppe

13 juni 2012 14:27

Tack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peppe - 18 augusti 2012 14:10

En egendesignad alemacka hos http://keela.se/2012/august/tavling-personlig-almanacka.html#comment, skulle verkligen vara sjuuuukt roligt att vinna! Kraaam         ...

Av Peppe - 16 augusti 2012 08:57

Jaa, där är min outfit. Tröja, lindex. Hörlurar, teknikmagasinet. Grejen som jag har runt halsen, danmark. Strumpbyxor, hm typ. Nu sitter jag på bussen med vakna med the voice i öronen, på måndag tror jag det börjar på tv, då kommer jag sitta och tit...

Av Peppe - 13 augusti 2012 15:16

Ni borde kolla in Dendär tjejens grymma blogg, http://dahlisabel.bloggplatsen.se/. Hon har börjat blogga på bloggplatsen, efter att ha bloggar på blogg.se. Just nu så finns det bara ett inlägg, men de andra kommer bli grymma! Så kolla den nuuuu! http...

Av Peppe - 13 augusti 2012 14:40

Ja, det provade jag idag. Jag var sugen på dip dye, och provade därför hårmascara, eftersom jag ville se hur det blev, och det försvinner efter en tvätt. Så jag gick upp till kicks och köpte en rosa hårmascara :D Den var rätt svår att sätta på så att...

Av Peppe - 13 augusti 2012 14:26

Ja, hej igen :) Jag slutade blogga här, fast sa inte det, och började blogga på blogg.se. Och det funkade jättebra tills appen började mobba mig. Och eftersom jag mest bloggade från mobilen så bloggade jag typ aldrig. Men nu, när bloggplatsens app ha...

Presentation


Det här är min blogg, om min vardag, foto, mina tankar och musik. Jag hoppas verkligen du vill läsa den, och kanske komentera. Men det är upp till dig om du vill läsa den eller inte, om du läser den så enjoy! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Headers på beställning!

  Vill du ha en header? Jag gör headers i photoshop, pixlr och picasa, och jag gär efter hur du vill ha de! Skicka bara ett mail till Tjabbatjenahej@gmail.com

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Arkiv


Skapa flashcards